HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

SteVe úgy gondolta

Gondolatok a világ egyik, Magyarországtól messzebb fekvő, havas, hófehér és mégis vidám tájegységéből

Utolsó kommentek

  • Maryann: Tuti nem lesz több bejegyzés? Legyen :) (2014.02.05. 21:05) Нежность
  • "csak" Robi: Tisztelet a kivételnek, Ágika és Ábel, Lackó és Cseri Zsófia Melinda, Gábor, akivel skype és Imi, ... (2010.03.15. 16:47) Úgy gondoltam - először
  • GáboR: Na végre volt idöm elolvasni a regényeidet:) a csavarhúzó faragás az kész:D:D várom a hasonló tört... (2010.03.05. 00:33) Úgy gondoltam - először
  • Akivel együtt él-Márk: Jah, és a Steve nem akar lenni a szárnysegédem! Most már akar lenni, de én nem lehetek neki, ahogy... (2010.03.02. 16:59) Úgy gondoltam - először
  • Akivel együtt él-Márk: Hát igen, nem sikerült csavarhúzót faragnom, ezért az öregasszonyoktól kértem a portán!! (2010.03.02. 16:54) Úgy gondoltam - először
  • Utolsó 20

Úgy gondoltam - először

2010.03.01. 15:58 SteVe

Sziasztok!

 

Rövid köszöntés, magamhoz képest.

Mi ez az egész?

Nem tudom kit zavar és kit nem, kit érdekel és kit nem az, amiket írok nektek körüzenet formájában nektek, facebookon vagy akár iwiwen vagy bármilyen más formában.

Szóval döntöttem.

Úgy gondoltam blogot fogok írni.

Elég amerikai ízű dolog, de legalább hozzáférhet, aki szeretne és nem kell mindig adott témához, címhez, időponthoz és eseméynhez kötnöm gondolataimat és körüzenet formájában elküldenem nektek. Előnye: nem kaptok körüzenetet tőlem. Hátránya: nem kaptok körüzenetet tőlem.

El fogom küldeni nektek még egy körben, hogy hol és milyen cím alatt érhető el ez a kis írásos tündérmese.

Azonban ne örüljön az, aki végre nem kap levélkét tőlem. Fogok néha életjelet adni azért körüzenet formájában. Csak mostanában rájöttem, hogy ha nincs kivel megosztanom mondandóm, akkor le fogok ülni vagy állva, de fogom magam és elkezdek írni, bárhol is legyek, bármiről is gondolkodjak. Ha szar lesz, legfeljebb szar lesz, ha jó, akkor meg még jobb. Reagálni itt is tudtok, bár az nem a Ti stílusotok, mert basztok választ írni. Tisztelet a kivételnek, Ágika és Ábel, Lackó és Cseri Zsófia Melinda, Gábor, akivel skype és Imi, akivel kommentek... Amúgy nem is tudom van e még valaki, akinek úgy amúgy írni szoktam. :)

 

Szóval most megszületett, meglátjuk meddig él. Ha gondozzátok, odafigyeltek rá és szeretni fogjátok, akkor mosolyogni fog rátok és igyekszik meghálálni a törődést. Olyan ez mint a szíved és a szerelem. :)

Nemsokára feltöltöm mai napom komoly eszmefuttatásait, ahol láthattok majd példát rája, mi a közös a kávé és az érzelmek között.

 

Vigyázzon magára mindenki addig is! És örüljetek, hogy lett egy ilyen SteVe-s blog. ;)

(azért nagy a V, mert volt valaki oly kreatív és Steve-néven meri illetni magát rajtam kívül)

 

Csók!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ugygondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr891799988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GáboR 2010.03.01. 17:42:21

Na csak sikerült regisztrálnom ide;)
Valaki nyomi a Gábor-t is használja:P
Na szóval a lényeg: Èljen a SteVe blog:)

SteVe 2010.03.01. 18:12:34

@GáboR: Kreativitásunk a betűvirtuózkodással azonban nem ismer határt testvérem! :) :D ;)

ki az az Ágika? 2010.03.01. 18:23:44

olyan ez mint a szíved és a szerelem..... (sztiviiiiiiááá)

kreativitásodat mégjobban bizonyítaná az, ha neved (idézem)"s és egy teve" lenne

Ziminnyo 2010.03.01. 19:33:07

Végre eszedbe jutott ez blog :) ez nem lebaszás! Moszkvából én is ezt csináltam tudod :)
Stereo Love - szeptember óta ott van az mp3-on amióta megmutattad! YEAH

Akivel együtt él-Márk 2010.03.02. 16:54:20

Hát igen, nem sikerült csavarhúzót faragnom, ezért az öregasszonyoktól kértem a portán!!

Akivel együtt él-Márk 2010.03.02. 16:59:46

Jah, és a Steve nem akar lenni a szárnysegédem! Most már akar lenni, de én nem lehetek neki, ahogy pénteken sem:(!

GáboR 2010.03.05. 00:33:12

Na végre volt idöm elolvasni a regényeidet:)
a csavarhúzó faragás az kész:D:D várom a hasonló történeteket:)

"csak" Robi 2010.03.15. 16:47:59

Tisztelet a kivételnek, Ágika és Ábel, Lackó és Cseri Zsófia Melinda, Gábor, akivel skype és Imi, akivel kommentek... Amúgy nem is tudom van e még valaki, akinek úgy amúgy írni szoktam. :)

Igazán jól esik, hogy mindig elfelejtessz..., hogy dicsérjem így a blogodat, mi?
süti beállítások módosítása